Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2007 17:35 - Трофейната съпруга – за мен ли е това?
Автор: melinafiori Категория: Тя и той   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
0



Като че ли напоследък непрекъснато се сблъсквам с феномена „трофейна съпруга” навсякъде около мен – трофейните съпруги ме гледат от телевизионния екран, живеят и дишат по страниците на книгите, има такива дори в кръга ми от познати. Те като че ли имат всичко – красива външност, красиви дрехи, красиви къщи, модерни коли, даже децата им са красиви. Е, за мъжете им това не е задължително, защо му е на един мъж да бъде красив, за да има трофейна съпруга? Трябва само да бъде богат. (В други материали съм уточнявала, че красивите мъже не искат непременно да имат красиви жени, защото ги засенчавт по един особено неприятен начин – нарцис патки да пасе! J  Да се върнем обаче на съвършените същества със съвършения живот: сигурно много от вас, скъпи дами, тайничко са им завиждали, нали те си имат всичко? Аз самата понякога си казвам: Боже, за какво полагам всички усилия да бъда на върха? Правя го и защото (но не само), за да бъда в състояние да си плащам за всички процедури, които ще ме поддържат красива и да си позволявам дрехите, които да подчертават красотата ми (имала ли съм повод да спомена досега колко съм скромна? J) та ….. казвам си аз: Защо да плащам за всичко това, когато мога да се омъжа подходящо и да не работя, въобще – само да пия кафе с приятелки, да кисна в козметичните салони и да се разхождам по партита в подходящи кръгове, увиснала на ръката на „любимия” си съпруг. Не звучи ли прекрасно? Май не съвсем. Изкушението е кратко, защото: 1.) Да си трофейна съпруга е професия за всеки ден, двадесет и четери часа в денонощието, без почивни дни 2.) Второто е производно от първото: упражнявайки тази професия, губиш собствената си професия, упражнявана до момента (докато мечтаехте да имате всичко, помислихте ли за това?) 3.) Посещаването на козметични салони е приятно и особено желано, когато по принцип нямаш време за това, но ако си „трофейна съпруга”, това е абсолютно задължително. Не забравяйте, че носителката на тази титла трябва да изглежда първокласно всеки ден, защото там, навън е пълно с перфектни и по-млади красавици, които си умират да й дръпнат килимчето изпод краката. И изведнъж удоволствието се превръща в нескончаема досада и дори мъчение. Всъщност, не изведнъж, а постепенно, но това е без значение. 4.) За да имаш перфектен живот, освен перфектен външен вид, ти трябвват подходящ набор от знания – как да общуваш  - кои са подходящите и забранените теми, как да вървиш, как да седиш, как да се усмихваш, как да избираш меню за официална вечер, подходяща музика, как да осигуряваш за вечерите на мъжа си подходящите хора и т.н. Който си мисли, че това е лесно, най добре да си помисли пак. Защото се оказва, че да стоиш в целия този „рай”, е необходимо да си роботизирана красавица в перфектна форма с единствената мисъл – щастието, комфорта и благополучието на съпруга си, но не защото го обичаш, а защото това е необходимото условие, за да не ти се изчерпи лимита на кредитната карта и да не ти изтече картата за членство в клуба на „трофейните съпруги”. Разбира се, междувременно нищо не е останало от теб – ти си съвършено претопена (за препратка гледайте филма „Стенфордски съпруги”) И няма как да не се запиташ – за мен ли е това?

 

 



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melinafiori
Категория: Тя и той
Прочетен: 34725
Постинги: 22
Коментари: 18
Гласове: 95
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031